Aftësia jonë është prej Perëndisë
“Por mbi të gjitha ai shkëlqente në lutje. Shpesh thellësia dhe pesha e frymës së tij, nderimi e solemniteti i të folurit e sjelljes së tij dhe konçiziteti e plotësia e fjalëve të tij, të cilat u drejtoheshin të tjerëve plot ngushëllim, kanë bërë që edhe njerëz të panjohur të mbushen plot admirim. Jetesa më mahnitëse dhe gjëja më e nderuar që kam ndjerë apo kam parë ndonjëherë ka qenë lutja e tij. Dhe vërtet, ajo ishte një dëshmi. Ai jetonte dhe e njihte Zotin më nga afër se njerëzit e tjerë, sepse ata që e njohin Atë më shumë shohin akoma më shumë arsye për t'iu afruar Atij me nderimin dhe frikën më të madhe”.
William Penn për George Fox-in
Me anë të një shtrembërimi të lehtë, hiret më të mëdha
mund të prodhojnë frytet më të hidhura. Dielli
jep jetën, por pika e diellit është vdekje. Predikimi është për të dhënë jetë, por ai edhe
mund të vrasë. Predikuesi mban çelësat; ai mund të mbyllë ashtu si edhe mund të
hapë. Të predikuarit është metoda e madhe
e Perëndisë për mbjelljen dhe maturimin e jetës frymërore. Kur përdoret ashtu siç duhet, përfitimet që
vijnë prej tij nuk mund të shprehen me fjalë. Kur keqpërdoret, s’ka të keqe që t’u kalojë
pasojave të tij dëmtuese.
Është diçka
shumë e lehtë ta shkatërrosh tufën nëse bariu është i pakujdesshëm ose nëse
kullota shkatërrohet. Është e lehtë ta
zaptosh një kështjellë nëse vrojtuesit janë në gjumë ose nëse ushqimi dhe uji
helmatisen. Duke pasur gjithë këto
privilegje kaq të hirshme, duke qenë i zbuluar ndaj kaq e kaq ligësive të
mëdha, duke përfshirë gjithë këto përgjegjësi kaq të mëdha, ai do të ishte
parodi për dinakërinë e djallit – një shpifje për karakterin dhe namin e tij –
nëse ai nuk do të përdorte ndikimet e tij mjeshtërore për t’i ndotur
predikuesin dhe predikimin. Përballë
gjithë këtyre gjërave, thirrja pyetje që Pali bën: “Dhe kush është i aftë për këto?” (2 Kor. 2:16) nuk është
kurrë pa vend.
Pali thotë:
“aftësia jonë është prej
Perëndisë, i cili na bëri të
aftë të jemi shërbenjës të besëlidhjes së re, jo të shkronjës, por të Frymës,
sepse shkronja vret, por Fryma jep jetë” (2 Kor. 3:5-6). Shërbesa e vërtetë është një shërbesë që ka
prekjen e Perëndisë, aftësimin prej Perëndisë, një shërbesë që është bërë prej
Perëndisë. Fryma e Perëndisë është mbi
predikuesin me një fuqi vajosëse. Fryti
i Frymës është në zemrën e tij. Fryma e
Perëndisë i ka dhënë jetë njeriut dhe fjalës; predikimi i tij jep jetë, jep
jetë ashtu si një burim. Fjalët e tij
japin jetë ashtu siç jep ringjallja. Predikimet
e tij japin jetë të vrullshme ashtu si stina e verës jep jetë të vrullshme. Predikimi i tij jep jetë të frytshme ashtu si
vjeshta jep jetë të frytshme. Predikuesi
jetëdhënës është një njeri i Perëndisë, shpirti i të cilit është në ndjekje të
vazhdueshme të Perëndisë. Syri i tij
sheh vetëm drejt Perëndisë dhe në të, me anë të fuqisë së Frymës së Perëndisë,
mishi dhe bota janë kryqëzuar. Shërbimi
i tij është si rrjedha bujare e një lumi jetëdhënës.
Predikimi që
vret është predikim jofrymëror. Aftësia
për të predikuar nuk është prej Perëndisë. Janë burime më të ulta se Perëndia ato nga të
cilat zë fill dhe merr fuqi ai. Fryma
nuk duket as në predikuesin as në predikimin e tij. Lloje të shumta forcash mund të zmadhohen e
stimulohen prej predikimit që vret, por ato nuk janë forca frymërore. Mund t’u ngjajnë forcave frymërore, por janë
vetëm hije, falsifikat. Mund të duket
sikur kanë jetë, por jeta është false. Predikimi
që vret është shkronja. Ai mund të jetë
i bukur dhe i rregullt, por prapë mbetet shkronjë – shkronjë e thatë, shkronjë
byk, guackë boshe dhe e zhveshur. Shkronja
mund të ketë embrionin e jetës në vetvete, por nuk ka frymën e pranverës që ta
ngjallë atë. Ato janë fara dimri, të
forta sa edhe vetë toka e dimrit, të akullta sa edhe vetë ajri i dimrit. Ato as nuk zbuten dhe as nuk mbijnë.
Ky
predikim-shkronjë ka të vërtetën. Por
edhe e vërteta hyjnore kur është e vetmuar nuk ka energji jetëdhënëse. Ajo duhet të marrë energji prej Frymës, me
gjithë forcat e Perëndisë që e shoqërojnë. E vërteta pa jetën e Frymës së Perëndisë sjell
vdekjen aq sa, ose edhe më shumë se, e pavërteta. Mund të jetë e vërteta, por pa Frymën hija dhe
prekja e saj janë vdekjeprurëse. E
vërteta e saj është e pavërtetë, drita e saj errësirë.
Mund të ketë
edhe lotë, por nuk janë lotët ata që e vënë në lëvizje makinerinë e Perëndisë. Lotët nuk mund të jenë gjë tjetër veçse
shprehje të sipërfaqshme. Mund të ketë
ndjenja dhe zellshmëri, por këto janë emocionet e aktorit dhe zelli i një
prokurori. Predikuesi mund të marrë
zjarr prej ndezjes së shkëndijave të veta, mund të jetë elokuent mbi shpjegimin
e tij dhe i zellshëm në dhënien e prodhimit të mendjes së tij, por mesazhi i
fjalëve të tij mund të jetë i vdekur dhe i pafryt. Pedagogu mund të imitojë zjarrin e apostujve;
truri dhe nervat mund të shtiret si puna e
Frymës së Perëndisë dhe me anë të këtyre forcave shkronja mund të vezullojë e
shndritë si një tekst i ndriçuar, por vezullimi dhe shndritja do të jenë aq të
shkreta sa edhe fusha e mbjellë me perla. Elementi vdekjeprurës qëndron prapa fjalëve,
prapa predikimit, prapa rrethanave, prapa manierës, prapa veprimit.
Pengesa e
madhe është vetë predikuesi. Ai nuk gjen
në brendësi të vetes forcat e mëdha jetëkrijuese. Ndoshta mund të mos ketë asgjë të mangët në
ortodoksinë, ndershmërinë, pastërtinë apo zellshmërinë e tij. Por, në njëfarë mënyre, njeriu – njeriu i
brendshëm – në skutat e tij të fshehta nuk është
thyer dhe nuk i është dorëzuar Perëndisë kurrë. Jeta e tij e brendshme nuk është një
autostradë ku të kalojë mesazhi i Perëndisë, fuqia e Perëndisë.
Në njëfarë
mënyre, është vetja, jo Perëndia, ajo që sundon në shenjtërinë e shenjtërive. Në njëfarë mënyre, ashtu si pa e kuptuar ai
vetë, një mospërçues ka prekur qenien e tij të brendshme. Rrymës hyjnore i është penguar rrjedha. Qenia e brendshme e tij nuk e ka ndjerë kurrë
falimentimin e saj të rëndë, pafuqinë e saj të plotë. Ai nuk ka mësuar kurrë të këlthasë me një
thirrje të papërshkrueshme të dëshpërimit ndaj vetes dhe gjendjes së pashpresë,
deri sa fuqia dhe zjarri i Perëndisë të vijnë, të mbushin, të pastrojnë dhe të
fuqizojnë. Vlerësimi i vetes –
vetëzotësia në një formë të keqe – ka përfolur dhe dhunuar tempullin që duhet
të mbahet i shenjtë për Perëndinë.
Predikimi
jetëdhënës i kushton predikuesit shumë – vdekje ndaj vetes, kryqëzim ndaj
botës, dhimbje ndaj shpirtit të tij. Vetëm
predikimi i kryqëzuar mund të japë jetë. Predikimi i kryqëzuar mund të vijë vetëm nga
një njeri i kryqëzuar.
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.